Domů » Reklamní propisky představují jednoduchý i luxusní dárek

Reklamní propisky představují jednoduchý i luxusní dárek

od Lukáš Pecina
reklamní propiska

Ze všech reklamních předmětů jsou reklamní propisky pravděpodobně ty nejznámější a nejpoužívanější. Prakticky každá firma je má v zásobě a podstatná část z nich je neváhá rozdávat komukoli, kdo si o ně řekne. Věděli jste však, že existují i luxusní varianty?

Když se řekne reklamní propiska, většina lidí si vybaví levný plastový reklamní předmět, který je k dispozici na recepci či stánku společnosti na veletrhu. Jsou jednoduché a většinou alespoň chvíli píšou. Účel splní, ale parádu příliš neudělají.

Dnes si již firmy mohou vybrat z obrovského množství druhů reklamních propisek a jejich potisku. Levné plastové modely postupně nahrazují kovové či alespoň plastové s netradičním designem. Potisk logem či sloganem společnosti je trvanlivější, neodře se tak snadno, propiska celkově lépe píše a je více využitelná. Lze tak říci, že moderní reklamní předměty udělaly oproti dřívějším dobám značný pokrok.

Levná kvalita platí už i u reklamních propisek

Jedním z důvodů zvýšení kvality reklamních propisek se snížení nákladů na jejich výrobu. Nejlevnější modely dnes začínají na méně než 3 Kč za kus, už za 10 Kč ale společnost získá skutečně kvalitní a zajímavé propisky, se kterými se nemusí před zákazníky stydět. Stále při tom platí, že náklady vynaložené na pořízení takových reklamních předmětů jsou daňově odečitatelné.

Psací luxus

Zatímco většina reklamních propisek je určena k běžnému použití či rozdání, společnost může nechat vytvořit také velmi reprezentativní předměty pro speciální příležitosti. Jde například o kovové propisky Parker s vygravírovaným logem či jiným vzkazem, kvalitní pera Waterman či dárkové sady.

Ať se rozhodnete pro jakoukoli variantu reklamních propisek, reklamní agentura Propaq vám pomůže s výběrem konkrétní varianty i potisku tak, aby vše do detailu splnilo požadavky vaší společnosti.

MOHLO BY SE VÁM TAKÉ LÍBIT

Vložit komentář